- Методичний консалтинг: особливості дистанційної роботи керівника гуртка
- Методичний консалтинг: яким повинно бути заняття, щоб вихованці сказали: «Я біжу на заняття гуртка!»
- Особистісно орієнтоване навчання: психолого-педагогічний аспект
- Форми та методи роботи з батьками у ЗПО
- Форми та методи під час дистанційного навчання
- Професійний стандарт педагога ОПДЮТ
- Положення про наставництво педагогів
- Положення про методичне об’єднання керівників гуртків
- Положення про портфоліо педагогів
- Положення про творчу групу в системі науково-методичної роботи педагогів
- Організаційно-методичний супровід роботи керівника гуртка
- Заняття як основний вид діяльності гуртків
- Сучасне гурткове заняття
- Методичні рекомендації щодо гурткового заняття
- Оформлення конспекту заняття
- Аналіз заняття гуртка
- Схема розгорнутого аналізу заняття
- Самоаналіз заняття
- Зразок конспекту заняття гуртка
- Робота з обдарованими дітьми
- Вимоги до виховного заходу
- Критерії оцінювання роботи керівника гуртка
- Поради педагогічному працівнику
- Правила педагогічної гігієни
- Прояви нетолерантності педагога
НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
- Постанова №50 Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)
- Рекомендації щодо профілактики захворювання на COVID-19
- Протоколи загальноосвітнього навчального закладу на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією COVID–19
- Методичка ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД РОБОТИ КЕРІВНИКА ГУРТКА