Одне з актуальних завдань сучасного закладу – пошук оптимальних шляхів зацікавлення вихованців навчанням, спонукання до творчості, виховання дитини як життєво й соціально компетентної особистості, здатної застосовувати здобуті знання. Одним із провідних шляхів реалізації цих завдань є застосування нових освітніх технологій, та вміле використання їх можливостей у освітній діяльності. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій змінює весь процес навчання. Це стимулює вихованця до оволодіння та активного засвоєння нових знань. Навчання інформатики розвиває у вихованців аналітичне, синтетичне, логічне та критичне мислення, творчі здібності, здатність аналізувати різноманітні процеси та явища.
Заняття у гуртку нададуть вихованцям можливості:
─ створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах;
─ здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем;
─ планувати, організовувати та здійснювати індивідуальну й колективну діяльність в інформаційному середовищі;
─ використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій для організації співпраці з метою розв’язування навчальних, дослідницьких і практичних задач;
─ працювати з інформаційними системами, не створюючи небезпек як для себе особисто, так і для інших;
─ аналізувати різноманітні процеси і явища, з’ясовувати їх причинно-наслідкові зв’язки та структуру об’єктів, у яких ці явища відбуваються;
─ логічно та критично мислити, робити висновки та узагальнення;
─ висувати гіпотези навчально-пізнавального характеру й перевіряти їх у процесі розв’язування навчальних і практичних задач із використанням інформаційно-комунікаційних технологій та відповідних засобів.