У воєнному сьогоденні у кожного своя лінія фронту. Для педагогів-позашкільників художньо-естетичного напряму – це освітянський фронт, де одним із головних є підтримка ментального здоров’я дітей. 26 березня 86 педагоів з Білозерської, Добропільської, Лиманської, Покровської, Старомлинівської, Селидівської, Мирноградської, Новогродівської, Часовоярської, Костянтинівської, Дружківської, Слов’янської громад взяли участь у психологічному едьютоні «Дитяча тривожність: стратегія подолання». Розглянуті питання щодо ознак тривожності, його фізичних проявів у дітей різного віку, причин, видів тривожних розладів, різниці між тривожністю та страхом. Практичний психолог Аліна Аханкіна надала психолого-методичні рекомендації як допомогти дітям впоратися з тривожністю. Педагоги на практиці опрацювали вправи з стратегії та техніки подолання тривожності.
У дитини повинно бути дитинство попри війну. Ментальне здоров’я у більшості дітей залежить від дорослих, які знаходяться поряд. Допоможемо дітям зберегти дитинство!