Обласний методичний online hub «Методологія та методика позашкільної освіти»

Від професійної компетентності педагога залежить становлення особистості майбутнього громадянина, здатного не тільки підняти з руїн рідну Україну, а й зробити квітучою  європейською державою.

Проблема розвитку професійної компетентності педагога-позашкільника була розглянута 21 березня на обласному методичному консалтингу  «Моделювання інноваційного освітнього простору закладу позашкільної освіти», у якому взяли участь 43 педагоги ЗПО  художньо-естетичного напряму.  Презентована Модель розвитку професійної компетентності керівника гуртка Донецького обласного палацу дитячої та юнацької творчості. Визначені концептуальні, процесуальні, змістовні, результативні компоненти як модулі моделі, розкриті організаційно-педагогічні умови, форми та методи, функції, особливості та очікувані результати як певні компетентності і якості керівника гуртка.

«Високий професіоналізм — звернене в професію творчість». /Гінзбург Л./