Від професійної компетентності педагога залежить становлення особистості майбутнього громадянина, здатного не тільки підняти з руїн рідну Україну, а й зробити квітучою європейською державою.
Проблема розвитку професійної компетентності педагога-позашкільника була розглянута 21 березня на обласному методичному консалтингу «Моделювання інноваційного освітнього простору закладу позашкільної освіти», у якому взяли участь 43 педагоги ЗПО художньо-естетичного напряму. Презентована Модель розвитку професійної компетентності керівника гуртка Донецького обласного палацу дитячої та юнацької творчості. Визначені концептуальні, процесуальні, змістовні, результативні компоненти як модулі моделі, розкриті організаційно-педагогічні умови, форми та методи, функції, особливості та очікувані результати як певні компетентності і якості керівника гуртка.
«Високий професіоналізм — звернене в професію творчість». /Гінзбург Л./