ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Педагогічна рада… Ці слова нерідко викликають уявлення про щось заформалізоване, де заслуховують стереотипні доповіді, проголошують заохочення й покарання.

ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Сьогодні педрада повинна бути лабораторією педагогічної майстерності, однією з умов розвитку освітньої діяльності.

10 січня в Донецькому обласному палаці дитячої та юнацької творчості відбулося нетрадиційне засідання педагогічної ради з елементами тренінгу.

ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Під час роботи педагогічної ради працювали 3 творчі групи педагогів та група експертів, на чолі з директором Палацу Канзюбою О.М.

Заступником директора з НМР Бойко О.А. був проведений тренінг з використанням інноваційних технологій: «Понятійний бумеранг», «Конвертно-мозкова атака», «Складання педагогічної характеристики групи» тощо.

ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Така форма проведення педагогічної ради перетворила педраду в орган, який об’єднує педагогів турботою про сьогодення і майбутнє позашкільної освіти, дозволяє відстоювати свою позицію, створює умови для підвищення педагогічної майстерності, змушує шукати ефективні форми роботи з дітьми, надихає на творчу співпрацю на підставі особистісно орієнтованого навчання і виховання підростаючого покоління, дає можливість почувати себе Педагогом – і знову сумніватися, шукати, апробувати, творити…