12 березня в рамках обласного методичного online hub відбувся едьютон «Соціальна компетентність», у якому взяли участь 67 педагогів-позашкільників художньо-естетичного напряму з Білозерської, Добропільської, Лиманської, Покровської, Старомлинівської, Мирноградської, Новогродівської, Часовоярської, Костянтинівської, Дружківської, Слов’янської громад.
Проблема формування соціальної компетентності – надважлива в нових життєвих умовах. Діти та підлітки стають жертвами несприятливих умов соціалізації: криза соціуму, сім’ї, економіки, культури породжує соціальну інфантильність, утриманство, невпевненість у своєму майбутньому. Разом з тим, сучасне суспільство потребує людей, здатних приймати самостійні рішення, брати на себе відповідальність, доводити власну думку, а не очікувати вказівок, довіряти собі та світу. Розглянуті питання щодо поняття, складових соціальної компетентності, якостей соціально компетентної особистості надають можливість педагогам визначити напрямки, шляхи, технології, методи формування соціальної компетентності вихованців.
Важливо не просто дати вихованцям певний рівень знань, умінь і навичок, а й забезпечити здатність і готовність жити в сучасному надскладному суспільстві, досягти соціально-значимих цілей, ефективно взаємодіяти і вирішувати життєві задачі.