Традиційно четвертий вівторок місяця – платформа перспективного педагогічного досвіду та психологічний практикум. 24 січня відбулась двадцята зустріч 44 педагогів-позашкільників художньо-естетичного напряму, що свідчить про усвідомленість та системність роботи з удосконалення професійних компетентностей.
Платформа перспективного педагогічного досвіду презентована завідувачкою відділу «Школа раннього гармонійного розвитку дитини «Радість» Веронікою Приймак через досвід керівника гуртка ОПДЮТ Людмили Прийменко «Метод повної фізичної реакції (Total Physical Response — TPR)», який передбачає навчання англійській мові через використання фізичних рухів як реакції на усі стимули, команди та інструкції. Актуальність досвіду обумовлена освітньою лінією «Іноземна мова», яка входить до варіативної частини Базового компоненту дошкільної освіти в Україні.
«Технологія стабілізації емоційного стану дітей» – проблема психологічного практикуму, проведеного практичним психологом Аліною Аханкіною. Розглянуті ознаки та симптоми тривожного розладу, опрацьований комплекс технік щодо зняття напруження та покращання емоційного стану.
Освіта – це про майбутнє! Віримо, що воно буде щасливим для наших дітей!