Гуртки соціально – реабілітаційного напряму

представляють гуртки» «Словничок» та «Щасливі діти». Робота в гуртках спрямована на формування особистості, збагачення її інтелектуальної, вольової, моральної та соціальної сфер. На заняттях діти захоплено грають, розвивають сенсорні і моторні навички, критичне мислення, уяву , фантазію.

Використання інноваційних технологій в роботі гуртків сприяє створенню комфортних умов для становлення дитини, для активізації мовленнєвих діяльності та спонукання до спілкування.

Гурток з розвитку мовлення «Словничок»

Гурток «Словничок» Росада

Керівник гуртка: Росада Марина Олександрівна

Місце роботи гуртка:  заклади дошкільної освіти №2, №3, №16 м. Слов’янськ

Вихованці гуртка: діти  5-6 років

Графік роботи гуртка:

КЗ ДНЗ № 2

Вівторок: І. 9:00-10:00 ІІІ. 10:00-11:00 ІV. 11:00-12:00 VІ. 15:00-16:00

Четвер: ІІІ. 9:00-10:00 ІІ. 10:00-11:00 ІV. 11:00-12:00 V. 15:00-16:00 VІ. 16:00-17:00

П’ятниця: І. 9:00-10:00 V. 10:00-11:00 ІІ. 11:00-12:00

КЗ ДНЗ № 3

Понеділок: І. 9:00-10:00 ІІ. 10:00-11:00

Середа: І. 9:00-10:00 ІІ. 10:00-11:00

КЗ ДНЗ № 16

Понеділок: І. 15:00-16:00 ІІ. 16:00-17:00 ІІІ. 17:00-18:00 ІV. 18:00-19:00

Середа: І. 15:00-16:00 ІІ. 16:00-17:00 ІІІ. 17:00-18:00 ІV. 18:00-19:00

Інформація про гурток:

Дошкільне дитинство – це період активного засвоєння дитиною рідної мови, становлення й розвиток граматичної правильності мовлення.

Основною метою гуртка «Словничок» є формування мовленнєвих вмінь і навичок, що забезпечують функціонування мовлення відповідно до мовних норм. Заняття в гуртку передбачає засвоєння дитиною правильної звуковимови, збагачення лексичного запасу, творчих здібностей, уяви, фантазії.

На занятті діти постійно перебувають в ігровому середовищі, кожна дитина має можливість висловлювати свої думки, розвивати образне мислення та формувати навички толерантного спілкування.


Гурток з розвитку мовлення «Словничок»

Гурток «Словничок» Гриненко О.М.

Керівник гуртка:  Гриненко Олена Миколаївна

Вихованці гуртка:діти 4, 5, 6 років

Місце роботи гуртка: заклад дошкільної освіти №15, ОПДЮТ м. Слов’янськ

Графік роботи гуртка:

КЗ ЗДО № 15

Вівторок: І. 9:00-10:00 ІІ. 15:00-16:00 ІІІ. 16:00-17:00 ІV. 17:00-18:00

Четвер: І. 9:00-10:00 ІІ. 15:00-16:00 ІІІ. 16:00-17:00 ІV. 17:00-18:00

ОПДЮТ

Середа: І. 16:15-17:15

П’ятниця: І. 17:15-18:15

Субота: І. 10:00-11:00 ІІ. 15:00-16:00

Інформація про гурток:

Мовленнєвий розвиток дитини є одним із провідних чинників становлення особистості в дошкільному віці

Розвивати зв’язне мовлення, критичне мислення, творчу уяву, фантазію, вміння бачити прекрасне в навколишньому світі, відчувати мелодійність і багатство мови – головні завдання гуртка «Словничок». Однією з умов успішності мовленнєвої роботи в гуртку є використання ігрових технологій навчання – це дидактичні і рольові ігри, подорожі, рухливі ігри, театралізовані заняття.

В ігровому середовищі діти уявляють себе казковими героями, вільно виражають свої думки , розвивають мовлення, вчаться доброти та чуйності.


Гурток «Щасливі діти»

Гурток «Щасливі діти»

Керівник гуртка:  Аханкіна Аліна Олександрівна

Вихованці гуртка:діти 4, 5 років

Місце роботи гуртка:  ОПДЮТ

Графік роботи гуртка:

ОПДЮТ

Четвер: І. 17:15-18:15

П’ятниця: ІІ. 16:15-17:15

Субота: І. 9:00-10:00 ІІ. 16:15-17:15

Інформація про гурток:

Метою роботи гуртка «Щасливі діти» є сприяння повноцінному, особистісному розвитку дитини дошкільного віку.

Заняття побудовані на різноманітній ігровій діяльності, де творчі здібності – це здатність малюків дивуватися і пізнавати світ, відкривати для себе щось нове і усвідомлювати його.

Основні завдання:

• формувати творчі здібності, емоційну сферу дитини;

• розвивати творче мислення, пам’ять, уяву, координацію рухів, самореалізацію, емпатію, здатність ділитись своїми почуттями;

• вчити слухати та чути інших, порівнювати і узагальнювати, усвідомлювати свої та чужі вчинки, знаходити спільні рішення в конфліктних ситуаціях.

На заняттях використовуються інноваційні форми та методи: тренінгові вправи, пальчикова гімнастика, арт-терапія( казкова та пісочна терапія), психогімнастика.