Визначальною вимогою інноваційного освітнього менеджменту є науково-методичний супровід освітнього процесу. Саме ця проблема розглядалась на методичному консалтингу 17 січня у рамках обласного методичного online hub. Презентовано модель Концепції науково-методичного супроводу освітнього процесу Донецького обласного палацу дитячої та юнацької творчості: ціннісно-світоглядні домінанти, засоби, принципи, функції, особливості, напрями системи рівновекторних послуг для професійного розвитку педагогів.
Цілеспрямованість, системність, поетапність, варіативність, мобільність, адресність помножені на синергію зусиль педагогічного колективу дозволяють перевести методичну роботу у площину науково-методичної, забезпечити зв’язок практики з наукою, сприяти розвитку науково-дослідницької компетентності педагогів.