Педагогічна діяльність, як ніяка інша, вимагає постійного професійного розвитку, адже знання в сучасному інформаційному просторі надто швидко змінюються. І саме тому удосконалення професійної компетентності – професійна відповідальність: від майстерності, мистецтва, творчості, мудрості педагога залежить майбутнє дитини, її розум, характер, воля, громадське і інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя.
Важливим є бачення педагогом перспектив власного професійного розвитку і допомогти в цьому може індивідуальна освітня програма. Алгоритм розроблення індивідуальної освітньої програми професійного розвитку педагога був презентований 7 березня на методичному едьютоні методистом методичного відділу Оксаною Ліхутою. Розглянуті поняття «індивідуальна освітня програма професійного розвитку педагога», «компетентний педагог», «конкурентоспроможний педагог», «модель компетентного педагога».
Учасники едьютону, а це 45 педагогів закладів позашкільної освіти художньо-естетичного напряму, «підписались» під кожним словом Конфуція: «Вчіться так, немов ви постійно відчуваєте брак своїх знань, і так, немов ви постійно боїтеся розгубити свої знання».