Вимушене дистанційне навчання поставило педагогів-позашкільників перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах війни, коли педагог не може бути поруч.
7 лютого відбувся методологічний едьютон за участю 45 педагогів-позашкільників присвячений проблемі «Форми та методи роботи під час дистанційного навчання», яку презентувала методист методичного відділу ОПДЮТ Оксана Ліхута. Висвітлено: синхронний та асинхронний режими навчання; форми, методи, засоби дистанційного навчання; платформи для редагування матеріалу. Cхарактеризовано технології дистанційного навчання та акцентовано на перевагах і недоліках синхронного та асинхронного режимів навчання
Освіта – це теж фронт. Цього року кожен український педагог – переможець, який уособлює силу та незламність освітнього процесу в умовах воєнного часу.
Чекаємо наступного вівторка на психолого-педагогічному апгрейді «Збереження емоційної рівноваги».