«Модернізація освітнього простору як чинник та механізм ціннісно орієнтованого спрямування на самоактуалізацію й самодетермінацію особистості»
ЗАВДАННЯ
Визначити та впровадити технології формування основних змістових компонентів освітнього простору Палацу: креативної, ігрової, розвивальної, афективно-емоційної.
Створити соціально-психологічні умови, метою яких є духовно-моральне вдосконалення підростаючої особистості за такими структурними компонентами:
• демократизація соціобуття вихованців;
• гуманізація соціобуття вихованців;
• індивідуалізація соціобуття вихованців;
• культивування творчих можливостей вихованців;
• формування особистісно-конструктивних відносин;
• продуктивна життєдіяльність вихованців.
Забезпечити інтегроване поєднання науково-дослідної та науково-методичної роботи для впровадження інноваційних освітніх технологій, експериментальну перевірку їх ефективності, створення творчого професійно-освітнього середовища для педагогів.
Впровадити технологію опосередкованого управління (через середовище) процесом модернізації освітньої діяльності Палацу.

ГУМАНІТАРНО-НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ВІДДІЛ
Науково-методична проблемавідділу: «Освітнє середовище ЗПО як платформа формування громадянської свідомості вихованців»

ВІДДІЛ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВОГО МИСТЕЦТВА
Науково-методична проблема відділу: «Культивування творчих можливостей вихованців як механізм самореалізації!

ШКОЛА РАННЬОГО ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ «РАДІСТЬ»
Проблема відділу: «Механізм формування ціннісно орієнтованого освітнього простору»

ВІДДІЛ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ
Проблема відділу: «Розвиток творчої особистості здатної до самореалізації в нових соціальних умовах засобами мистецької діяльності»

