9 січня в рамках обласного методичного online hub відбувся апгрейд з проблеми «Соціалізація особистості як соціально-педагогічне явище», в якому взяли участь 56 педагогів-позашкільників художньо-естетичного напряму з Добропільської, Лиманської, Покровської, Курахівської (м. Гірник), Дружківської, Старомлинівської, Мирноградської, Новогродівської, Часовоярської, Слов’янської громад. Актуальність проблеми обумовлена труднощами становлення особистості у нестабільному суспільстві та визначальними можливостями освітнього простору закладу позашкільної освіти щодо соціалізації вихованців у площині самоактуалізації, самореалізації, самодетермінації. Проаналізовано соціалізацію як соціально-педагогічну категорію, основні підходи до визначення поняття «соціалізація», розглянути основні типи соціалізації.
Педагоги дійшли висновку: соціалізація являє собою процес становлення особистості, поступове засвоєння нею вимог суспільства, придбання соціально значимих характеристик свідомості і поведінки, які регулюють її взаємини із суспільством. Сформувати соціально активну особистість – одне з пріоритетних завдань педагога-позашкільника.