9 квітня у рамках обласного методичного online hub відбувся апгрейд «Соціально-виховне середовище ЗПО», у якому взяли участь 72 педагоги-позашкільники художньо-естетичного напряму з Білозерської, Добропільської, Лиманської, Покровської, Новогродівської, Курахівської, Старомлинівської, Мирноградської, Селидівської, Часовоярської, Слов’янської громад – педагогів, які крок за кроком, ведуть дітей в соціальний простір дорослішання, самовизначення і самоствердження. Соціально-виховне середовище ЗПО – це інтерактивна спільнота вихованців і педагогів, яка сприяє соціалізації, розвитку особистості та формуванню цінностей у дітей. Це місце, де діти можуть вчитися співпраці, емпатії, толерантності та інших ключових соціальних компетентностей через різноманітні освітні заходи та програми.
Педагоги розглянули головні чинники соціального становлення особистості; опрацювали механізм соціалізації стосовно дитинства; дослідили основні стадії та методи соціалізації особистості в соціально-виховному середовищі ЗПО. Дійшли висновку, що успішним результатом соціального становлення дитини в ЗПО є: засвоєння системи соціальних ролей; формування соціальних компетентностей; формування соціальної стійкості та розвиток індивідуальних якостей особистості.