Семінар-практикум методистів ЗПО художньо-естетичного напряму, м. Маріуполь

Обласний навчально-методичний семінар-практикуму методистів, м. Маріуполь

Модернізація системи роботи з молодими педагогами

         Саме такою була тема обласного навчально-методичного семінару-практикуму методистів закладів позашкільної освіти художньо-естетичного напряму, який відбувся на базі Комунального комплексного позашкільного навчального закладу «Маріупольський міський Палац естетичного виховання». Учасників семінару привітала заступник директора з навчально-виховної роботи ОПДЮТ Ольга Анатоліївна Бойко.

 

Обласний навчально-методичний семінар-практикуму методистів, м. Маріуполь

У заході прийняло участь 16 фахівців з міст Волновахи, Маріуполя, Мангушського району та педагоги Донецького обласного палацу дитячої та юнацької творчості.

З метою активізації інноваційних підходів до здійснення науково-методичного супроводу становлення молодого педагога в сучасних умовах фахівці області розглянули питання щодо організації науково-методичної роботи в закладах позашкільної освіти та стали учасниками психологічного тренінгу з розвитку невербальних засобів спілкування.

Обласний навчально-методичний семінар-практикуму методистів, м. Маріуполь

Методистами Гуляєвою Н.М., Волошиною І.О. (КЗ «Волноваський районний будинок дитячої та юнацької творчості» Волноваської районної ради Донецької області), Забельниковою О.Л. (КЗ «Будинок творчості дітей та юнацтва Приморського району») та Дєдякіним С.А. (Комунальний комплексний позашкільний навчальний заклад «Маріупольський міський Палац естетичного виховання») в рамках «Майстерні успіху» були проведені майстер-класи. Учасники семінару відпрацювали навички нетрадиційних форм методичної роботи з молодими педагогами та прийшли до висновку, що удосконалення освітнього процесу в закладі позашкільної освіти пов’язане, в першу чергу, із завданням щодо модернізації науково-методичної роботи. Постійне творче оновлення, розвиток і вдосконалення завжди актуальне для педагогічної професії. Тільки переосмислення свого досвіду, інтуїтивні пошуки і знаходження індивідуального стилю діяльності ведуть до самоактуалізації педагога, як особистості, як фахівця і, отже, до поліпшення якості навчання і виховання дітей.

Обласний навчально-методичний семінар-практикуму методистів, м. Маріуполь