13 листопада в рамках обласного методичного online hub відбувся едьютон «Акмеологічна культура: модель педагога-акмеолога», у якому взяли участь 58 педагогів-позашкільників художньо-естетичного напряму з Білозерської, Добропільської, Лиманської, Покровської, Курахівської (м. Гірник), Селидівської, Старомлинівської, Мирноградської, Новогродівської, Часовоярської, Костянтинівської, Слов’янської громад – педагогів, які постійно покращують свої професійні якості, йдуть до вершини професійного «акме» та удосконалюють акмеологічну культуру.
Акмеологічна культура педагога – це особистісне професійне новоутворення, в основі якого є прагнення досягти нових вершин у професійному розвитку.
Педагоги опрацювали функції акмеологічної культури: інтегрувальну, координаційну, проєктувальну, регулювальну. Визначили основні фундаменти, з яких формується модель сучасного педагога: компетентність педагога, морально-духовна культура та особистісна орієнтація. На основі моделі педагога-акмеолога сформували напрямипідвищення власної професійної культури: постійно підіймати власний рівень рефлексії, удосконалювати педагогічну майстерність, підвищувати рівень професійної компетентності, займатися самоосвітою – необхідною власною цілеспрямованою пізнавальною діяльністю.
Загальним став висновок щодо акмеологічної культури: «Педагог, який володіє розвиненою акмеологічною культурою, не просто реалізує себе, він якісно перетворю себе, знімає психологічні бар’єри, переосмислює життєві очікування, шукає можливості для розвитку акмеологічних якостей, виробляє власну траєкторію досягнення акме».