36 педагогів-позашкільників Бахмуту, Мирнограду, Новогродівки, Покровська, Добропілля, Селідове, Лиману, Костянтинівки, Торецька, Гірника, Родинського, Іллінівської ТГ, обласного Палацу дитячої та юнацької творчості доєднались уже традиційно у вівторок на методологічний едьютон «Педагогіка позашкілля: виклики, тенденції, стратегія». Цього разу він присвячений проблемі особливостей освітнього простору закладів позашкільної освіти.
Мейкер середовище – саме так визначають середовище ЗПО – творче середовище, в якому особистість реалізує свій творчий потенціал. Обгрунтовані характеристики, рівні освітнього простору, компоненти конкретного освітнього середовища ЗПО.
Учасники дійшли висновку наскільки важливо створити особливе освітнє середовище ЗПО, яке само по собі вже є добрим підґрунтям для дитячої творчості.
«Неможливо змусити паросток розвиватися і проростати із насіння, але можна створити умови для його росту, які дозволять насінню проявити свої власні приховані можливості» (Карл Роджерс).