Науково–методична проблема відділу:
«Механізм формування ціннісно орієнтованого освітнього простору»
Завдання відділу:
- формування основних змістових компонентів освітнього середовища Школи раннього гармонійного розвитку дитини «Радість»: креативної; ігрової; розвивальної; афективно-емоційної;
- забезпечення компетентнісно спрямованого освітнього процесу у єдності змістових, технологічних та особистісних параметрів;
- спрямування освітнього процесу на гармонійний розвиток дитини – особистісний, фізичний, пізнавальний, емоційний, мовленнєво-комунікативний, духовно-моральний;
- підвищення акмеологічної культури педагогів, мотивування на вищі професійні досягнення, орієнтацію на педагогічний успіх, розвиток професійної компетентності і компетентностей вихованців;
«Школа раннього гармонійного розвитку дитини «Радість» перебуває в постійному розвитку – збагачується новими знаннями відповідно до вимог часу.